دانلود اهنگ

.....................



دانلود اهنگ

 

 

 

 

 

خواننده ، ترانه: سامان عظیمی

آهنگساز (گیتار) و تنظیم : سامان و یاسر

میکس و مسترینگ : یاسر

استودیو : Trance Record

 

دانلود

 

ببينمت ... بازم كه گريه كردى !!! اشك هاتو پاك كن و ببين ؛ از گريه خيس شده تنم... تو غصه ى منو نخور ... وقتى اينطور ميبينمت ؛ طاقت ندارم ميشكنم ... ببينمت ... ازت خواهش ميكنم: اين دم آخر وقتى كه رو قلب من پا ميذارى ,,, تو شهرى كه هردوتامون غريبه ايم ، باز قطره هاى اشك تو ؛ رو پيرهنم جا نذارى ,,, آخرهاى راهيمو ديگه تمومه. ميسوزم آروم آروم جلو چشات ؛ با گريه خاكسترمو خاموش نكن ... ميرم واسه هميشه تا... خوشبخت بشى عزيز من , همه رفتن تو هم برو ولى... اين فداكارى رو فراموش نكن ... اين فداكارى رو فراموش نكن .......................

 سامان عظيمى ......................

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

samano
ساعت16:14---9 خرداد 1393
salam b roye mahe dadashe golo mehraboono maham, fadaye dadasham besham inghade mahe, in y mahe darsato toop bekhon tabestoon vaghtet azad bashe faghat b ahanget beres, ishala k behratin kar ro azat mishnavim
delam vase sheraye khoshmelet tangide, az sher goftanet door nasho, kheili ba ehsaso khoob sher migi, postato ba sher up kon ta ahang khojmelat ro bekhooni,kheili movazebe dadash koochikam bash, felan dadashe takam


فريماه
ساعت18:54---9 ارديبهشت 1393
سلام داداشي خوبي توي نوشتت غم سنگيني احساس كردم بزور به اينترنت دست رسي پيدا كردم اخه اينجا وضعيت من خيلي داغونه نبينم ديگه اين جوري بنويسي ها هميشه پر از انرژي مثبت باش بزار حداقل دلخوشيم همين داداش كوچيكم باشه سپردمت دست خدا
پاسخ: باشـــــــه چشمـ . دوسـت د ا ر م آجــــى. ♥


فريماه
ساعت19:10---28 فروردين 1393
سلامي به گراماي خورشيد به داداشي عزيزم خوبي؟ خيلي وقت بود منتظر بودم كه برگردي ام خبري ازت نشد دست روزگار من رو ازجايي كه بودم دور كرد واسه همين نتونستم ديگه سر بهت بزنم اين اهنگتم فوق العاده بود مثل هميشه عالي برات بهترين هارو ارزو كنم اگه تونستم بازم بهت سر ميزنم اگه هم نشدهميشه به يادت ميمونم
پاسخ: سلام ب روى ماهت آبجى گلم.
آره. خيلى وقته از اينجا رفتم.
اين وبلاگ خيلى كوچيك بود اما فهميدم مخاطب هاش دلشون خيلى صاف و زلال و دريايى بود.
خيلى سعى كردم به دل ها نزديك بشم و همه با هم يه خانواده ى بزرگ عظيمى بشيم، اما كم سعادتى من باعث شد نتونم ب وبم بيام و به عزيزهام سر بزنم،
ممنون از نظر لطفت..
هميشه تو دلم گفتم ك داداش ياس تو وبلاگش يكى بود ك تو پست هاش واقعا ميشد انرژى مثبت رو احساس كرد و بعده رفتنش ديگه هرگز تكرار نشد...
دوست دارم آبجى.

غصه زياد خوردم
،
از وقتى ك رفتم و برنگشتم وبلاگ من ديگه متروكه شد،
من اينجا خيلى دوست واقعى داشتم ك بخدا مثل اعضاى خانواده م بودن و هستن.
همه شون داداش ها و آبجيم بودن.
من خيلى دوسشون دارم. فداى دل پاك شون...
من خيلى وقته رفتم آجى. رفتم ك خودمو بسازم ، دارم زندگيمو ميكنم و هدف دارم،
دستام خيلى خاليه ...
هميشه خودم سختى ميكشم ، خودم رويا ميچينم و تا تهش ميرم تنهــايى ... ، ولى بخدا برا كسى يه روزى با دست پر برميگردم.
من آرومم. هر مردى سختى ميكشه.

هى... از تو چه پنهون فريماه!!! اين روزها حرفاى دلمو با كسايى ميزنم ك يه روزى حتى خيال هم صحبتى باهاشون رو نداشتم. اما خيلى بيخيالم. هى ميگذره... راستى بد به دلت راه نده. داغون نه. خوبم مرسى. امروز رويا ميچينم ، فردا پول حرف اول رو ميزنه... ولى من سد هارو ميشكنم و نااميدى رو ميكشم. قربون خدا برم من ديگه رفتم آجى. سپردمت دست خدا ... تو بنده ى خوبه شى هواتو داره ميدونم. به قول يه كسى ك ميرفت بم گفت خدافظ. :-( :-/


گلی
ساعت19:14---3 فروردين 1393
عیدت مبارک زشتوی ابجی
پاسخ: عزيـــــــزمى ، همچنين آبجى جوووونم. مرســـــى.


دخی طلا
ساعت1:39---23 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام گلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خییلی وب قشنگی داری امید وارم موفق باشی وبه منم یه سری بزنی دوست دارم بووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووس منتظرتم

Y ashegh
ساعت18:18---26 بهمن 1392
salam dadasham, bebakhshid dir omadam vali belakhare omadam o ahange khoshgeleto goosh dadam, ham ahangesh kheili ghashang bud ham sheresh, imidvaram hamishe too karat movafagh bashi o roz b roz ahangaye khojmeli bekhoni, harroz shadtar az dirooz.......
پاسخ: سلام آبجى گلم.. يه دنيـــا ممـنون از بابت حضــــور گرمـــت و البتـه نظـر لطفـــت و همچنين منتشـر كردن ترانه م تو وبــت... بازم ميگـــم خوشحــــــالم كـه نزديـكانم شـــامل بهترين هايى از جملــــه تو ميشــه... اميدوارم يـه روز اين همــه لطفـــ تون رو جبران كنم. ممنونتم زيــــاد زياد...


sadaf
ساعت8:50---14 بهمن 1392

زندگی کن ...حتی اگر بهترینهایت را ازدست دادی

چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگری برایت می سازد...


گلی
ساعت2:15---14 بهمن 1392
خیلی زیبا بود داداش سامی ایشاله کارای بعدیت.... خیلی ماز بود...ولی جون اجی یه شاد هم بخون دیگه دیوونه همش بلدی اشکمونو دراری



ایشاله موفق باشی
پاسخ : ب روى چشم آبجى گلم. شاد هم ميخونم... ممـنون از بابت حضــــور گرمـــت و البتـه نظـر لطفـــت و همچنين منتشـر كردن ترانه م تو وبــت... خوشحــــــالم كـه نزديـكانم شـــامل بهترين هايى از جملــــه تو ميشــه... ممنونتـــــم زيـاد زيـــاد...


Mohammad
ساعت8:30---9 بهمن 1392
سلام دادا سامان

آهنگت مثل همیشه عالی بود

من تو سایتم به اشتراک گذاشتم

اینم پیجش

http://parvazmusic.loxblog.com/post/913

موفق باشی سامان جان

مدیر سایت پرواز موزیک
پاسخ: سلام داداش محمد گل... نظر لطفته داداش... خوشحالـم ك دوست هاى خــوبى مثل شمـا دارم. ممنون أ بابت همـــــه چى .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط Saman Azimi در دو شنبه 7 مرداد 1393

و ساعت 18:21



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by samanazimi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




سلام دوست هاى گلم... به وبلاگ من خوش اومدید. امیدوارم از شعرها و دلنوشته هایی که براتون میذارم خوشتون بیاد... . دوستتون دارم. سامان
samanazimi84@yahoo.com




Saman Azimi
Nafas




۩ پناهگاه امن دل ۩ ( ABJi Mehrsa )
ღ☺◄░▒░☼دُختَـرﮯ بـآ اِسآنسـ غـــــــــم ღ☺◄░▒░☼ ( ABJi Zhila )
✯ ✮ ✔End world✔✮ ✯ ( Sherlok )
سنگ يا قلب ( ABJi Sana )
پسرى از شهر باران ( Dadash Mehrab )
دفتر احساسات من... ( ABJi Fatemeh )
ه♥●•٠·˙ ˙·٠•●♥حرفای نگفته♥●•٠·˙ ( ABJi Asal)
حقيقت عشق (ABJi Sadaf )
شب هاى بارانى ( Abji Zahra )
روزى روزگارى ( Dadash Saeed )
بنام خداى بچگى ها... (Abji yeganeh )
music parvaz ( Dadash Mohammad )
♡☼☃ تــا هـــســتــمــ ☃☼♡
لباس زير
کلبه تنهایی من ( ABJi Mina )
شبهای تنهایی ام ( ABJi Zahra )
SarPanahe_Asheghi_Bi Ma'shoogh ( DADASh Mehdi )
Faghat_Maale_Khodam_Baash ( ABJi Narges )
Salam Banoo ( ABJi Maryam Banoo )
Khaterate_Tanhayi_Ham ( ABJi Zahra )
AĻ@cн!ģħ ♪ ☼☺♣ ღ♪☼☻♥ (ABJi Kimiya )
Istgah_Be_Istgahe_Ghalbam... ( ABJi Neda )
Saaf o Sade ( Dadash Ehsan SheytOon )
Harfe Del ( ABJi Ayla )
Khat_Khati_Haye_Zehne_Yek_Princess ( ABJi Princess )
Makhroobeye Roya ( ABJi Melina )
Korean Lovely ( ABJi Mina )
Beinol Haramein ( DADASh Farshad )
Hasti ( ABJi Roghi )
Ghamkade ( ABJi Mehrsa )
Dokhtari_Az_Jense_Baran ( ABJi ... )
Zemzeme_Haye_del (ABJi Yekta And ABJi Elham )
Gham Kade (ABJi Mahsa )
Eshgh Bazi ( ABJi Sheida )
Man Hani 15 Saal Daram . . . ( ABJi Hani )
Taranom ( ABJi Elnaz )
Delbakhteh ( ABJi Zahra )
TEARs & SMILEs ( DADASh Siavash )
Dokhtari_Az_Ehsaso_Havaye_Barooni (ABJi Maryam.Nana)
Marde Tanha ( DADASh . . . )
Asheghe Tanha (DADASh Siamak)
Eshghe Ma ( ABJi Dijam )
Gooyand_Khoda_Hamishe_Ba_Mast.... (DADASh Hossein)
Love Story ( ABJi Diyana )
Tanha ( DADASh Mita )
Be_Faseleh_Yek_NafaS ( ABJI . . . KiKi )
Allah ( DADASh Hamed )
Man_Khodaro_Daram (ABJi Haimy )
Safare Eshgh ( Siavash + Farzaneh )
Zendegi_Lahze Hayi_Baraye_Ba_Ham_Boodan (ABJi Mitra)
Midooni Cheghadr Dooset Daram ? ( Elahe + Ramin )
Dokhtarane Darya (ABJi Sayeh & ABJi Nastaran)
Nagofte_Haye_Delam ( DADASh Nashenas )
Eshghe Tanhayi ( ABJi Shaghayegh)
Hamishe_Ba_Ham ( DADASh Yas o ZanDadash )
Ash'are Asheghane ( ABJi Atefeh )
ALone ( DADASh Ramin )
Daram_Divoone_Misham ( ABJi Sarina )
Dokhtaraki_Be_Name_Sahar (ABJi Sahar)
Mandegar_Tarin_Yadegar ( ABJi Nahid )
Lonely (DADASH Shahin)
Fereshte Haye Ashegh (ABJi Negin)
Rahgozar (ABJi SaharNaz)
DADASh Mehrdad
Eshgh Haye Dorooghin (ABJi Parisa)
DarkSide (ABJi ZarY)
Donyaye_Ghamgine_Mano_Hastim (ABJi Sogand)
DarD_O_Del (ABJi Negin)
DADASH Mehdi
Hanozam Asheghetam ( Fereshteh ABJi KoChOolOoYe AsheGh)
(Meysam + Mahsa)
Eshghe Pak (Faeze + Ahmad)
Eshghe ZiBa (ABJi Hasti)
DelShekasteh (DADASH Hadi)
Lonely Girl (ABJi Atieh )
Eshgh = Naresidan (ABJi Mohadese)
Dokhtare Tanha (ABJi Elena)
Kolbe_Tanhayie_Man (ABJi Farzaneh)
Ghalbe Shekasteh (ABJi Nafas)
DADASH Mohsen
Dokhtari AZ Jense Shishe (ABJi Kimiya)
Bahoone BI Bahoone (ABJi Sara)
Mehrabanane (AbJi Zahra)
Bale Shekasteye Man (ABJi Afsaneh)
AshegheMajazi (Saman Joon)
DADASH Mohammad Reza
Harime Del (ABJi Sahar)
Alma Ariyayi (ABJI ALMA)
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عشق حقيقى ، عاشقان حقيقى و آدرس delbakhtegan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لی





قالب بلاگفا












شعرهاى سامان عظيمى ؛ اس خالى , سعی کن همیشه تنها باشی , داستان عشق من , نثر , أدبی , نثر ادبی , عاشقانه ها , نثر، أدبی، نثر ادبی، عاشقانه ها , خداحافظ ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 237
بازدید کل : 76583
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 648
تعداد آنلاین : 1